Accelerator™ Zobrazit větší

Accelerator™

0001

Nový produkt

Potřebujete nahradit zdravé jídlo koktejlem? Pak zkuste Baseline Nutritionals'® Accelerator™. Na rozdíl od mnoha přírodních doplňků hubnutí, vám dává i energii a živiny v průběhu celého dne.

Více informací

1 040 Kč s DPH

Accelerator™: Více informací

Přírodní vysoce energetická náhrada jídla:

  • Ultra dlouhé řetězce sacharidů z Aktivovaného ječmene (popsán níže detailněji) pro maximální energii a zaroveň s minimem kalorií

  • Dlouhodobá sytost - udržuje tento pocit plné hodiny.

  • Listy borůvky podporují tělesné procesy, které vyrovnávají metabolismus cukru.

  • Vám pomůže kontrolovat hmotnost, snadno a trvale.

  • Velmi výživný: směs plné listové zeleniny, ovsa a listu vojtěšky.

  • Stovky přirozeně se vyskytujících antioxidantů a fytochemikálií živících vaše tělo. 

Doplněk stravy

Přípravek pro doplnění energie a pro kontrolu tělesné hmotnosti s obsahem nízko-glykemických sacharidů. Rýžové otruby poskytují organismu širokou škálu biologicky cenných látek, např. vitaminy E, B-komplex, minerály draslík, hořčík, mangan a stopové prvky, nenasycené mastné kyseliny, polyfenoly, fytosteroly, karotenoidy, koenzym Q10 a řadu dalších. Naklíčený ječmen obsahuje vitamin E, betaglukany, množství enzymů a sacharidy s dlouhým řetězcem, které se štěpí delší postupně a nezpůsobují náhlé změny glykémie. Pýr příznivě působí při redukčních dietách, posiluje funkci jater, žlučníku a ledvin, podporuje pročištění organismu a pomáhá tělo zbavit nadbytečné vody. Vojtěška pomáhá udržovat normální hladinu krevního cukru, omezuje chuť k jídlu, přispívá ke kontrole tělesné hmotnosti. Blahodárně působí na metabolismus a vylučovací systém, posiluje organismus, obnovuje jeho vitalitu. Zelený oves blahodárně ovlivňuje metabolismus tuků, posiluje zdraví srdce a cév, pomáhá při redukční dietě.  Podporuje funkci trávicího a vylučovacího ústrojí, napomáhá detoxikaci těla. Zklidňuje při podrážděnosti a napětí, posiluje nervovou soustavu. Guarana povzbuzuje vitalitu, pozornost a koncentraci, stimuluje tukový metabolismus, omezuje duševní únavu. Banán a borůvka vynikají obsahem antioxidantů, chrání buňky před oxidačním poškozením. Borůvka pomáhá udržovat zdravé srdce, přispívá k normálnímu metabolismu cukrů, tuků i bílkovin. 

SLOŽENÍ: rýžové otruby 7 610 mg, naklíčený aktivovaný ječmen mletý 3020 mg, pýr extrakt 290 mg, vojtěška extrakt 290 mg, zelený oves extrakt 290 mg, guarana extrakt 200 mg, banán extrakt 190 mg, borůvka list extrakt 100 mg, steviol-glykosidy (sladidlo) 8,8 mg v 1 dávce.

VÝŽIVOVÁ HODNOTA:                                  ve 100 g                              v 1 dávce

Energetická hodnota:             2053 kJ / 483 kcal                 246 kJ / 58 kcal

Obsah bílkovin                                 16,6 g                                    2 g  

Obsah sacharidů                              66,4 g                                    8 g

Obsah tuků                                       16,6 g                                    2 g

: 1 odměrka (12 g, tj. 2 polévkové lžíce) za den, nejlépe během jídla.

30 dávek

360g UPOZORNĚNÍ:Přípravek není určen jako náhrada pestré stravy.Nepřekračujte doporučené dávkování.SKLADOVÁNÍ:SPOTŘEBUJTE DO:VÝROBCE:DOVOZCE:

Accelerator - často kladené otázky

Baví mě míchat Superfood s Accelerator ™, ale dieta pro přirozené hubnutí obsahuje pouze Accelerator ™. Je to v pořádku, přidat Superfood, nebo to bude příliš mnoho kalorií?

Přesně tak. Mnozí lidé rádi dělají totéž.

Mohu si vzít Accelerator ™ těsně před pracovní zátěží? Líbí se mi nárust energie, který mi dává.

Ano, mnoho lidí, potřebující dlouhodobé zvýšení energie berou Accelerator ™ před trvalým tréninkem.

Mohu kombinovat Accelerator ™ s mlékem pro výrobu kokteilu? Nebo doporučujete sójové mléko?

Ano, pokud budete pít buď mléko nebo sójové mléko, můžete míchat Accelerator ™ s nimi podle potřeby. Mějte však na paměti, že Jon Barron má silné výhrady k použití jak mléka tak sóji - zejména kvůli jejich tendenci podporovat alergie. Pokud hledáte pro zvýšení obsahu bílkovin v Accelerator ™ , zkuste ho smíchat s Protein Nutribody ® a přdat např. maliny, borůvky (v zimě mražené), banán a ovocnou šťávu.

Musím uchovávat Accelerator ™ nebo Private Reserve Superfood™  v chladničce? 

Chlazení z těchto doplňků upravujících hmotnost není nutné. Jen aby byly těsně uzavřené a na chladném a suchém místě. Asi jako mouka. Pokud necháte Accelerator ™ a Private Reserve superfood TM v chladničce, ujistěte se, že víčka jsou pevně uzavřena, po celou dobu si musíte být jisti, že obsah je zcela suchý.

Jonův zpravodaj uvádí, že Glucotor ® v.2 je ideálním společníkem pro Accelerator ™. Ale neomezuje Glucotor ® v.2 vstřebávání sacharidů? Měl bych to brát jen s běžnými sacharidy a ne s vysokým obsahem živin sacharidů jak jsou uvedeny v Accelerator ™ nebo Superfood?

Glucotor®v.2neomezuje vstřebávání sacharidů . To pomáhá při jeho zpomaleném vstřebávání, které pomáhá snižovat tělesnou glykemickou odpověď. Accelerator ™ obsahuje aktivovaný ječmen, k extrémně pomalému absorbování sacharidů - opět za stejným účelem. Nebylo by na škodu si brát Glucotor ® v.2 buď s Accelerator ™ nebo Private Reserve superfood ™ (zejména pokud to používáte v ovocné šťávě). Nicméně, skutečný přínos je použít Glucotor ® v.2 bez Accelerator ™ / Superfood jídlo - a tak rozšiřovat výhodu pomalé absorpce pro všechny vaše jídla. 

Pro Accelerator ™ je v seznamu uvedeno 7,6 gramů rýžových otrub stabilizovaných, ale výživové seznam obsahuje méně než 1 gram vlákniny. Jak je to tedy?

Možná, že použití slova otrub ve jménu "Stabilizovaný rýžový" je pro vás matoucí. Rýžové otruby nejsou čistá vláknina.Je to pozoruhodně komplexní potravina, která obsahuje tuky, bílkoviny, vitamíny, minerály, množství antioxidantů, a - ano - vlákninu. Ale vláknina tvoří asi 10% z dané složky. Používá se v Accelerator ™ pro své nutriční výhody, nikoli jako zdroj vlákniny.

 

Aktivovaný ječmen

Než se aktivovanému ječmenu začneme věnovat detailně, je třeba podívat se na ječmen obecně.

Studie provedené v Kanadě, USA a Austrálii ukázaly, že ječmen hraje významnou roli ve snižování hladiny cholesterolu v krvi. Jiné studie naznačují zlepšení hladiny glukózy v krvi u na inzulínu nezávislých diabetiků (typ II) po začlenění ječmene do stravy. Je třeba poznamenat, že ječmen má na glykemickém indexu neuvěřitelně nízkou hodnotu (27). To je o 22% méně než odstředěné mléko!

Ječmen má také vysokou koncentraci tokotrienolů, antioxidačních sloučenin, které potlačují aktivitu enzymu HMG-CoA reduktázy v játrech, čímž redukuje syntézu cholesterolů. Ječmen je dále jedním z největších známých zdrojů betaglukanů, karbohydrátů, které mají pozoruhodné, imunitu posilující vlastnosti, a u kterých klinické pokusy prokázaly schopnost zlepšovat hladiny tuků a cukrů v krvi diabetiků.

Ječmen je používán již celá tisíciletí. Byl základní složkou stravy Římských vojáků, kteří to „odkoukali“ od Řeckých gladiátorů. Ti trénovali a žili na stravě bohaté na ječmen a byli známí jako „jedlíci ječmene.“ A pak, že správní chlapi jedí jen maso!

Ve starověkém Římě byly děti, jejichž matka zemřela při porodu, krmeny potravou složenou z vyklíčeného ječmene, medu a kolostra. V nedávné minulosti používala Organizace Spojených Národů tutéž směs v boji s hladomorem v zemích třetího světa.

Problémem ječmene je, že je extrémně rosolovitý. Jakékoli pokusy o vysušení a zpracování pro komerční účely ztroskotávaly do doby, než jedna Švédská společnost přišla s metodou používající páru o nízké teplotě (vyráběnou v částečném vakuu), ve které je ječmen ponechán přesně do bodu vyklíčení, tedy ještě než zrosolovatí, ale kdy už jsou veškeré proteiny a karbohydráty přeměněny. Teplota je však zároveň natolik nízká, aby nebyly poškozeny žádné enzymy.

Jedná se o pozoruhodný a zajímavý bod v procesu zpracování potravin. Lze jej přirovnat ke zpomalení životních funkcí, např. při zimním spánku, kdy je veškerá energie koncentrována, aby později „vyklíčila.“

Výsledkem je úplně nová super-potravina s neuvěřitelnými vlastnostmi. Přirovnal bych ji ke kulce v zásobníku pistole.

·         Tato kulka v zásobníku pistole je jako pšeničné zrno. Veškerá její energie v ní dřímá a zatím je nedostupná.

·         Jakmile je kulka vystřelena a opustí zbraň, je jako pšeničný klíček. Veškerá energie je vynaložena na tento akt (vystřelení kulky, vyklíčení ječmene). Tato energie již pak déle není k dispozici.

·         Předklíčený ječmen je však jiný. Energie, která by byla využita na vyklíčení, je uzamčena ve fázi před vyklíčením a vyživuje tělo, nikoli pšeničný klíček. Získáváme tak super-potravinu v tom pravém slova smyslu.

A faktem je, že tato super-potravina stojí velmi vysoko na Bovisově stupnici. Bovisova stupnice byla vyvinuta francouzským fyzikem André Bovisem. Měří, či vyčísluje jak pozitivně nebo negativně je určitá látka hodnocena. Pro živé organismy je výchozím bodem na této stupnici 6 500 Bovisových energetických jednotek. Hodnoty od nuly do 6 500 jsou v negativní škále této stupnice, zatímco hodnoty nad 6 500 jsou pozitivní.

Minimální energetická hodnota u člověka by měla ideálně být mezi 8 000 a 10 000. Planeta Země vytváří energii v rozmezí mezi 7 000 a 18 000 energetických bodů. Tato energie je také označována jako tzv. biofotony. Jsou to částice pouhým okem neviditelné. Toto pozitivní záření je nezbytné pro udržení života na Zemi.

Bovisovy energetické jednotky by jednoduše mohly být označeny jako energetické jednotky aktivující biofotony.

Závěr:  Karbohydrát s dlouhým řetězcem nacházející se v předklíčeném ječmeni má na Bovisově škále hodnotu mezi 100 000 až 320 00 energetickými body. To je neslýchané. Žádná jiná potravina takových hodnot nedosahuje. Vyšších hodnot dosahuje pouze speciálně upravená voda.

Poznámka: Koncepce Bovisovy stupnice je založena na teorii zvuku. Výsledky, které přináší konzumace potravin stojících vysoko na Bovisově škále, jsou prokazatelné. Přesných metod měření na Bovisově stupnici však není mnoho. Bude tedy lepší považovat tato hodnocení spíše za orientační.

Vlastnosti aktivovaného ječmene:

·         Stejně jako ječmen, stojí aktivovaný ječmen na glykemickém indexu neuvěřitelně nízko

·         Má stejnou nutriční hodnotu jako ječmen, vysoký podíl tokotrienolů a betaglukanů

·         Obsahuje tisíce aktivních enzymů

·         Je to uhlohydrát s ultra dlouhým řetězcem, jehož trávení trvá až 4 hodiny a tak zajistí pomalé a trvalé uvolňování energie a inzulinu

·         Poskytuje o 400% více energie na kalorii než jakákoliv jiná potravina.(Vězte, že není kalorie jako kalorie!)

·         Na Bovisově stupnici dosahuje hodnoty 320 000

Cukry jsou základním zdrojem energie lidského těla : zdroj energie pro SPORT

Cukry se v přírodě vyskytují v různých formách , nicméně pro tvorbu energie v lidském těla potřebujeme vždy vytvořit jednoduchý cukr , tedy glukózu.

o   Jednoduché cukry s krátkým řetězcem se již dále nerozkládají. Jsou tělu okamžitě k dispozici. Jsou to cukry. Tvrdit, že všechny cukry jsou špatné, je zjednodušování celého problému. Je mnoho situací, kdy Vaše tělo potřebuje okamžitý a rychlý příliv energie. . Obecně však není pochyb o tom, že trvalý příjem vysokého množství cukrů prudce zvyšuje hladinu inzulinu v krvi a v konečném důsledku přispívá k závažným zdravotním problémům, jako jsou obezita, vysoký cholesterol, vysoké triglyceridy a diabetes. Tyto krátké cukry nemohou v krvi přesáhnout určitou koncentraci , protože pak by byly škodlivé a tělo by produkovalo větší množství insulinu , aby hladinu cukru vrátilo na definovanou úroveň. Tedy i při sportu můžeme tyto krátké cukry využít spíše v době , kdy nám už energie chybí jako okamžitou pomoc , ale pro udržení delšího sportovního výkonu nám nepomohou.

o   Složité cukry s dlouhým řetězcem seřazené za sebou nemohou být našim tělem využity, dokud se nerozloží. Složité karbohydráty se skládají ze stovek tisíc jednotek cukru spojených v jednotlivých molekulách za sebou . Neboť nejsou tělu okamžitě k dispozici, měly by teoreticky být zdravější než jednoduché cukry a zvyšovat hladinu glukózy v krvi pomaleji. Ale není to vždy tak. Některé cukry s dlouhým řetězcem, jako brambory, banány a všechny rafinované obiloviny (v podstatě mnoho celozrnných obilovin také) se rozpadají velmi rychle a jsou téměř nerozeznatelné od jednoduchých cukrů. A to ze dvou důvodů.

o   Vláknina. Lidské tělo vlákninu neumí strávit. Vláknina nemá kalorie, protože tělo ji není schopno vstřebat. Čím více vlákniny je v dané potravině obsaženo, tím pomaleji se karbohydráty navázané na tuto vlákninu rozpadají. Proto se ovoce a zelenina bohatá na vlákninu (brokolice, švestky, bobuloviny) nacházejí na glykemickém indexu tak nízko. Obecně platí, že tyto potraviny, ačkoli jsou čistými karbohydráty, lze konzumovat hojně při jakékoli nízko-cukerné dietě.

o   Rozvětvené cukry . Pokud nejsou jednoduché cukry v komplexním cukru seřazeny v jedné přímé linii, ale větví se, je proces rozpadu cukrů výrazně zpomalen, jinými slovy , tyto rozvětvené složité cukry se velmi pomalu rozkládají a tím velmi pomalu zvyšují hladinu jednoduché glukózy v krvi , ale nepřetržitě než se daný cukr nerozloží , tím mohou do krve velmi pozvolna dodávat zdroj energie , tím nám tyto dlouhé komplexní a větvené cukry mohou výrazně pomoci udržet dlouho velmi dobrý fyzický výkon / k těmto cukrům se řadí například vojtěška, mladý ječmen, hluchý oves, borůvkové listy, pýr plazivý…..pro sportovn´í výkon úžasné.

o    

o   Pokusím se shrnout velmi zjednodušeně :

o   1/ krátký jednoduchý cukr : rychle stoupne jeho hladina ,tělo produkuje insulín , ten tento nadbytečný cukr vtlačuje do buněk a zároveň se snaží ho začít měnit na tuk. Tedy při sportu ho rychle spálíme , zároveň využíváme zásobní cukr/ glykogen…ten máme k dispozici na přibližně 20-30 minut/ a pak využíváme tuk. Krátký jednoduchý cukr má samozřejmě význam, ale při delším výkonu ho musíme nepřetržitě doplňovat, abychom měli z čeho tvořit energii…….tuk je pomalý zdroj , ten pak u neadaptovaných jedinců nestačí

o   2/ dlouhé cukry nevětvené …řazeny do statisíců molekul za sebou….rozštěpíme rovněž velmi rychle na jednoduché cukry , tedy situace bude velmi podobná jako při konzumaci krátkého cukru jednoduchého.

o   3/ komplexní dlouhý cukr větvený……představte si strom s mnoha větvemi dalšího a dalšího řádu …naše tělo neumí štěpit takový složitý cukr najednou , v té chvíli trvá rozložení toho cukru až 4 hodiny……naše tělo si pak bere trošku z glykogenu/ zásobního cukru v játrech a svalech/ , částečně využívá jako zdroj energie tuk + částečně postupně se rozkládající cukr ze složitých větvených cukrů.

Sportujte , cvičte , hýbejte se a pokud chcete podávat také výkon , který bude co nejlepší a zároveň se vám bude sportovat velmi lehce , doporučuji volit přibližně 2-3 hodiny před sportem sníst potraviny , které obsahují dlouhé komplexní cukry větvené.

MUDr.Radan Gocal

 

Klikněte níže pro více informací o Accelerator ™

8 Ostatní výrobky ve stejné kategorii:

Zákazníci, kteří si koupili tento produkt, koupili také:

Blog

Ke stažení

Cukry - základní zdroj energie

Cukry - základní zdroj energie lidského těla / pro SPORT

Ke stažení (932.57k)
Košík    
0 x Produkty (prázdný)

Žádné produkty

Bude determinováno Doručení
0 Kč Celkem

K pokladně

Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Počet
Celkem
0 ks zboží. 1 produkt v košíku.
Celkem za produkty: (s DPH)
Celkem za doručení: (s DPH) Bude determinováno
Celkem (s DPH)
Pokračovat v nákupu Objednat