Základní kroky pro zdraví - 3) Vitamíny, minerály

Published on 29.02.2016

Je mnoho způsobů jak doplňovat důležité mikroživiny našim tělům, bohužel dle mnoha univerzitních prací z posledních 20 let, obsahují potraviny nedostatečné množství těchto živin, jinak řečeno, pokud jíme tzv. normální jídlo, naše těla mohou být tlustá , přesto jsme kvalitativně podvyživeni. Vitamíny , minerály a stopové prvky hrají zásadní roli v miliónech chemických – metabolických reakcích , které při dlouhodobém deficitu fungují špatně nebo vůbec a pozvolna tím dochází k poškozování buněk našich těl.
Z tohoto důvodu doplňujeme mnoho živin potravinovými doplňky, snažíme se používat přírodní a velmi kvalitní doplňky , které mají jasný původ a kvalitu .
Two per day: 1-0-1 - vitamíny na lačno nebo s jídlem
Schindelehominerály: 1 čajová lžička denně do trochy vody, nejlépe po jídle, doporučuji nekombinovat s jídly obsahujícími vitamin C pro zhoršení vstřebávání
Catalystalteredtraceminerals:  30 kapek denně… do pití : stopové prvky v koloidním roztoku..denně kdykoliv
Tento základní soubor doplňujeme o směs organicrostlin , které mají pro naše tělo obrovský význam (zelený ječmen, chlorela, spirulina, aloe vera, noni, včelí pyl atd) : Private Reserve Superfood
Hojně také doporučujeme doplňovat do salátů nebo superfoodu semínka, především konopná , chia , lněná.